Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Beste docent ooit verrast studenten met persoonlijke boodschap

Chandni Langford uit New Jersey is de docente die zowat elke student voor de klas wil zien staan. ’t [...]

07/03/2017

Ed Sheeran geeft concerttickets en meet & greet weg (campus contest)

Op de website van Ed Sheeran kan je vanaf vandaag coördinaten vinden van locaties op en rond campussen [...]

06/03/2017

Studente mailt prof excuus voor laattijdig indienen… en krijgt antwoord

“Beste professor Steigerwald. Mijn oprechte excuses voor het laattijdig indienen van deze taak. [...]

06/03/2017