Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Leuvense studenten drinken meer ad fundums dan Gentenaars

Sinds woensdagnamiddag staat het wereldrecord ad fundums drinken niet langer op naam van de Gentse studenten. [...]

10/03/2017

Beste 'ziektebriefje' ooit, getekend door Ed Sheeran

Suzy, studente en grote fan van Ed Sheeran, verovert momenteel Twitter met het beste afwezigheidsbriefje [...]

09/03/2017

Student steekt verborgen boodschap in cover jaarboek

Verbijstering alom aan de Palisades Charter High School in Los Angeles, want het heeft een kleine 13 [...]

08/03/2017