Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student stuurt zatte mail naar prof, en die reageert grandioos

Beseffen dat je die paper nooit meer op tijd klaar krijgt en dan maar op café gaan? Begrijpelijk. [...]

15/03/2017

Studenten lanceren foodbag voor op kot

Guillaume Lejeune, Dries De Mey, Merel Bemelmans, Denise Ramaekers en Stiene Rutten, dan zijn de vijf [...]

14/03/2017

10 tekenen dat je superslim bent

Je gelooft dat je kan leren uit je fouten en grijpt zo'n kans dan ook met beide handen.  [...]

14/03/2017