Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 vetbetaalde jobs voor gebuisde studenten

In tijden van wanhoop biedt GUIDO een uitweg, dat is geweten. Jobs waarbij je weinig hoeft te doen maar [...]

01/03/2017

Gevonden: een goeie reden om NIET te gaan sporten

Zit je liever op een barkruk dan op een fiets?  Na lang zoeken hebben we toch één [...]

28/02/2017

COLUMN: Genderfluïditeit

Onlangs rolde een persbericht binnen op de redactie waarin werd gemeld dat de Universiteit Gent gastvrouw [...]

25/02/2017