Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De eerste vrouwvriendelijke pornofilm is een feit

Voor mocht je ’t nog niet gehoord hebben: 30-jarige seksuologe Kaat Bollen heeft de eerste pornafilm [...]

25/02/2017

Student krijgt brief van ex en reageert op grandioze wijze

Wat doe je als je na een venijnige break-up een brief krijgt van je ex? Er met een rode pen eens doorgaan, [...]

22/02/2017

Viraal: BFF gaat undercover om date mee te volgen

Friendship goals: je beste vriendin die zich vermomt om zo toch aanwezig te kunnen zijn op jouw eerste [...]

21/02/2017