Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

ELSA: "Olga Leyers is altijd welkom!"

Naam studentenclub? ELSA Belgium, ELSA staat voor European Law Students’ Association.   In [...]

13/02/2017

Weddenschap levert student date met tennisbabe op

Voor wie de Super Bowl niet echt gevolgd heeft: de Falcons waren ij zo na kampioen tot de Patriots met [...]

10/02/2017

Examens een flop? Wij vonden je droomjob!

Hou je stevig vast, want dit nieuwtje zal inslaan als een bom... Je kan betaald worden om chocolade [...]

10/02/2017