Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Snoozen en 5 andere gewoontes van slimmeriken

Ben jij zo iemand die maar al te vaak te snoozeknop indrukt tot je plots merkt: ‘oeps, het is [...]

30/01/2017

Waarom je je koffiemok niet hoeft af te wassen

Het is me soms wat met die hygiënevoorschriften. Even geleden berichtten we nog dat je met je waterfles [...]

30/01/2017

3000 deelnemers voor 16 alpaca's: organisatoren van hyperpopulaire, belachelijke FB-events reageren

Het zal je maar overkomen, je organiseert een gebeuren op kleine schaal voor mensen uit de buurt, het [...]

27/01/2017