Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De 13 creatiefste excuses van studenten om te laat te komen

A student is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to. Was het maar waar! [...]

01/02/2017

Gloednieuwe studentenclub Eligere stelt zich graag aan jullie voor

In welke studentenstad zit de club? Wij zijn gelegen in Gent Over welke opleidingen ontfermt de [...]

31/01/2017

Er zit een wel héél schunnige betekenis achter het McDonaldslogo

Als je sommige psychologen mag geloven, zit achter alles een dubbelzinnige betekenis. Ook het McDonald’s-logo [...]

30/01/2017