Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

UGent-studenten stellen tijdens de les vragen met app

Als student in een overvolle aula vragen stellen: het is niet zo vanzelfsprekend. Daarom probeert UGent [...]

22/11/2016

Strippers uit Vegas doen beste mannequin challenge ooit

Dé internethype van het moment is natuurlijk de mannequin challenge. We hoeven echt niet meer [...]

22/11/2016

Creëer je eigen bier met Brussels Beer Project

Altijd al je eigen bier willen brouwen? Brussels Beer Project geeft je die kans. Je bedenkt naam, slogan [...]

22/11/2016