Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Veganuary: Durf jij de uitdaging aan?

Na ‘Dagen Zonder Vlees’ is er opnieuw een hype op komst die je dagelijkse kost grondig onder [...]

09/11/2016

“1 op 10 studenten beleeft seksueel avontuurtje met prof”

52,6 percent van de Amerikaanse studenten fantaseert over de prof en 14 percent heeft er effectief een [...]

08/11/2016

De meest luie student ter wereld

Straf schrijven? Een makkie! Volg gewoon het voorbeeld van deze student, die van de leerkracht de taak [...]

07/11/2016