Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Museumnacht in Gent: zo haal je er als student het meeste uit

Tip voor je volgende date:  donderdag 1 december is het weer Museumnacht in Gent. Dan zijn alle [...]

26/11/2016

7 tips om crushen en exen nooit meer dronken te sms’en

Het eerste contact met je ex in een jaar, de sms: “Ayo guurl. In ’t stad?! ‘k Mis [...]

25/11/2016

Deze lekkernij als ontbijt maakt je alerter en slimmer

Beste nieuws van de dag: volgens een Japanse wetenschapper maakt een ijsje als ontbijt je slimmer en [...]

25/11/2016