Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“Burgeroorlog! Wereldoorlog 3!” Dit denken studenten over Trump

Vlogger Achterklap vroeg aan een stel Hasseltse studenten wat die van Trump denken. Sommige antwoorden [...]

15/11/2016

Kommaneuker? Taalpurist? Doe woensdag mee aan het Leuvense studentendictee

Was het nu dikté, diktee of dicté? Studentenkring Babylon en de Leuvense Studentekoepel [...]

15/11/2016

Kan jij dit raadsel oplossen?

Kan jij de som oplossen? Scroll naar beneden om het juiste antwoord te zien... x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x Er [...]

12/11/2016