Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse studenten: “Flikker op!”

“Flikker op met je fiets”, dat is de nieuwe slogan waarmee Stad Gent, Politie Gent, Pervélo [...]

18/10/2016

Gratis naar Goffin en co op European Open

Toptennissers van over de hele wereld zakken massaal naar Antwerpen af om er de komende week, van 17 [...]

16/10/2016

De heetste wiskundeleerkracht ter wereld

Is algebra niets voor jou? Dan stellen we je graag voor aan de Wit-Russische Oksana Neveselaya, een [...]

15/10/2016