Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Haal jouw Student Pack op de 24-urenloop in Leuven

Trakteer jezelf op een zak vol lekkers en kortingbons voor een ‘geslaagd’ academiejaar. [...]

20/10/2016

6 zaken waarvan je niet wist dat je ze wilde weten

Waarvoor dient het gaatje in het dopje van een Bic-pen? Om ervoor te zorgen dat kindjes nog kunnen [...]

19/10/2016

Neem deel aan de BRITA fotowedstrijd en WIN!

Zware dag op de planning? Dan kan je ab-so-luut een verfrissende ENERGIEBOOST gebruiken. Met de handige [...]

19/10/2016