Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Braintraining: in welke doos zit de appel?

Slechts één van onderstaande stellingen is correct...  Doos 1: de appel zit [...]

04/11/2016

Studente vraagt buurvrouw via brief om iets stiller te genieten van de kinky seks

Tijdens de examens is een goede nachtrust belangrijk, maar Jenna Levine, een 19-jarige studenten aan [...]

03/11/2016

Gratis GUIDO STUDENT PACK @ Unifac Nacht van de Film

Naar jaarlijkse traditie vormt het R-blok van de Universiteit Antwerpen de setting voor een heuse filmmarathon. [...]

28/10/2016