Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerpse student ’s nachts oog in oog met kangoeroe

Marijn Allaert, een 18-jarige student uit Ranst, geloofde z’n eigen ogen niet toen hij na een [...]

13/10/2016

Schrijf het perfecte eindwerk met Scribbr

Spelfouten in je eindwerk, dat kan echt niet! Maar die schrijffoutjes sluipen er toch gemakkelijk in [...]

12/10/2016

Einde van de massacantus?

Als het van het Gentse stadsbestuur afhangt, heeft de Beiaardcantus, die al sinds jaar en dag zo’n [...]

11/10/2016