Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Is dit het zomerdrankje van 2016?

Volgens het New Yorkse restaurant BHW drinken we de komende maanden massaal red wine ice floats. Dat [...]

03/07/2016

Selfies blijken ongezonder dan we dachten

Na de tenniselleboog en muispols is er nu… de selfiearm. De blessure duikt op bij mensen die [...]

03/07/2016

Geen zin om op te staan? Sport dan in bed

Wil je wel een goddelijk lichaam, maar ben je meestal gewoon te lui om je bed uit te komen? De oplossing [...]

02/07/2016