Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Instagramaccount probeert studenten op te vrolijken

Elke studiebol kan al eens dat extra duwtje in de rug gebruiken. Dat besefte ook de Amerikaanse designstudente [...]

02/07/2016

Op reis? Vergeet vooral geen foto’s te nemen

Spendeer jij het grootste deel van je vakantie aan het maken van dé perfecte Instagramfoto? Je [...]

01/07/2016

Let op voor het luie-poep-syndroom

Heb jij een zittende studentenjob of spendeer je gewoon heel je dag aan series kijken? Zorg er dan toch [...]

01/07/2016