Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De perfecte pauze ziet er zo uit

Uit onderzoek blijkt dat onze hersenen niet langer dan 45 minuten aan een stuk gefocust kunnen [...]

22/06/2016

Deze series worden het vaakst in één ruk uitgekeken

Soms is een reeks gewoonweg zo verslavend, dat we met gemak 3 afleveringen na elkaar bekijken. Op z'n [...]

21/06/2016

Het leukste deel van een vakantie? Thuis zijn

Heb je je exotische reis maanden geleden al geboekt en kan je nu bijna niet meer wachten om te vertrekken? [...]

21/06/2016