Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Steun het goede doel door… te masturberen

De website ijustcame.org is op z’n minst de overweging van een bezoekje waard. De pikante site [...]

30/06/2016

5 tips om te beginnen met sporten

Het moeilijkste aan vrijwillig fysieke inspanning leveren, is altijd ermee beginnen. Je mag jezelf nog [...]

28/06/2016

Reis aan het boeken? Hier vind je de goedkoopste pintjes

Op zoek naar een leuke last-minute om alle examenstress van je af te laten glijden? Dan is het belangrijk [...]

28/06/2016