Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo laat je alle blokstress van je afglijden

Het zijn harde tijden voor studenten. Wie niet dag en nacht zijn/haar hersenen volpropt met leerstof, [...]

20/05/2016

MNM helpt studenten door de examens

Heb je tijdens het studeren alle hulp nodig die je kan krijgen? Dan staat MNM voor je klaar. Van 4 tot [...]

19/05/2016

We verkiezen series boven vrienden

Grote fan van Friends? Het zou goed kunnen dat je meer tijd doorbrengt met Chandler, Joey, Rachel, Monica, [...]

19/05/2016