Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Links rijden voor beginners

Niks leukers dan een roadtrip met de auto op vakantie. Maar wat als je in een land terechtkomt waar men [...]

17/05/2016

App weet of je relatie gedoemd is te mislukken

We hebben allemaal wel relaties gehad die we ons achteraf serieus beklaagd hebben. “Never again”, [...]

16/05/2016

5 tips om het iets koeler te krijgen deze zomer

De laatste weken stijgt het kwik langzaamaan en komt zelfs de zon al eens piepen. Als het een beetje [...]

16/05/2016