Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Word een betaalde pornokijker

Spendeer jij een groot deel van je tijd aan het bekijken van onzedige filmpjes? Dan heeft Pornhub een [...]

14/05/2016

4 manieren waarop een slimme student spaart

Het leven is duur, dat geldt niet minder voor studenten. Omdat je je zuurverdiende centjes beter aan [...]

14/05/2016

Bevriend met je ex? Misschien niet zo’n goed idee

Zijn jij en je ex nog beste maatjes? Dat zou wel eens slechter nieuws kunnen zijn dan je denkt. Uit [...]

13/05/2016