Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten verkopen baardhaar voor goedkopere maaltijden

Twee Britse studenten dachten het gat in de markt gevonden te hebben. De jongelui probeerden baardharen, [...]

19/05/2016

App vindt in no time je crush terug

Zit er een adembenemend mooie persoon tegenover je op de bus, maar durf je hem/haar niet aan te spreken? [...]

19/05/2016

Zoveel tijd spenderen we aan seks

We hebben ons allemaal al eens afgevraagd hoeveel dagen, maanden, jaren van ons leven we verliezen aan [...]

18/05/2016