Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bier is goed voor je hart

Bij zo’n warm weer smaakt er niets beter dan een frisse pint op een zonovergoten terrasje. Al [...]

13/05/2016

Neem een foto, word (bijna) een topchef

Ben je niet alleen een getalenteerde fotograaf, maar ook nog eens gek op lekker eten? Dan is de Brusselse [...]

12/05/2016

Zo boek je het goedkoopst vliegtickets

Niet alleen de blok kruipt dichterbij, ook de vakantie begint te lonken. Al een leuk reisje op het oog? [...]

12/05/2016