Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vrijheid op twee wielen: Met Hannes op weg naar het motorrijbewijs

Niets belichaamt het gevoel van vrijheid meer dan motorrijden: op twee wielen over het asfalt de einder [...]

19/04/2016

Zo maak je indruk op je date

Ben je erin geslaagd een afspraakje te regelen met die jongen of dat meisje waar je al maanden een oogje [...]

09/04/2016

De ultieme zetel voor een powernap

Blokken is heel vermoeiend. Daarom is het niet raar dat je tussen het studeren door wel eens nood hebt [...]

08/04/2016