Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Feest mee op het After School Festival in Bellewaerde

Wie een uitstap naar Bellewaerde plant, weet dat het een topdag zal worden. De dolle attracties, avontuurlijke [...]

03/04/2016

Floating Beer festival, anno 2016

De Finnen weten wat het perfecte tijdverdrijf is in de zomer: Kaljakellunta. Beter bekend als het ‘Beer [...]

02/04/2016

Studenten lanceren truiencollectie met Antwerpse tint

Zeven studenten Internationaal Ontwerpen van de Karel de Grote Hogeschool brengen binnenkort hun Anversois-truien [...]

01/04/2016