Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Saaie les? Druk dan op de rode knop

Een Nederlandse docent vindt dat zijn studenten wel wat meer inspraak verdienen over zijn teaching skills. [...]

06/04/2016

Studenten pakken uit met tweedehandsmarkt in hartje Leuven

Zes studenten van de UC Leuven-Limburg organiseren in het kader van hun opleiding Event- en Projectmanagement [...]

06/04/2016

Britse kotstudenten weigeren massaal huurprijs te betalen

Wie wil studeren in Groot-Brittannië moet vaak diep in zijn portemonnee graven. De gemiddelde schuld [...]

05/04/2016