Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Te veel bagage mee op de luchthaven? Deze Brit lost het zo op

De Brit Matt Botten en zijn vriendin stonden in de Londense luchthaven Gatwick Airport klaar om te vertrekken [...]

29/03/2016

Vergeet Pasen, in Japan vieren ze het Penisfestival

Terwijl wij op Pasen gezellig met de familie samenkomen en onze buikjes rond eten met chocolade, vieren [...]

29/03/2016

Student ontwerpt hangmat voor op school

De Indonesische student Aqil Raharjo ontwierp een hangmat die je gemakkelijk onder je bureau of tafel [...]

28/03/2016