Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meest gelezen in 2015, plaats 10: Seks maakt je slimmer

Wetenschappers geven je een nieuwe reden om geregeld stevig van bil te gaan, want uit Nederlands onderzoek [...]

22/12/2015

Beste kerstprank ooit

Na een jaar de wereld rond te trekken keek de Ier Gareth Neary ernaar uit om opnieuw in z'n eigen [...]

18/12/2015

Prof neemt studenten beet op geweldig gemene manier

In aanloop naar de examens worden studenten soms radeloos. Wat als je op zo’n moment merkt dat [...]

17/12/2015