Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Spoorstaking: Rector stelt Jaguar ter beschikking voor studenten

Eerder schreven we al een artikel over het feit dat de spoorstakers zelf een bescheiden taxidienst [...]

17/12/2015

Moeten Vlaamse studenten meer les krijgen in andere talen?

Onderwijsminister Crevits heeft een rapport gepresenteerd waarin staat dat slechts 1,5 percent van de [...]

16/12/2015

Limburgse studenten bezig aan Walk For Life

De hele week lang vinden Music For Life-acties plaats aan de universiteit van Hasselt, met als hoogtepunt [...]

15/12/2015