Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meest gelezen in 2015, plaats 6: Dronken student stuurt mail naar prof… en die antwoordt

Iedereen kent wel minstens één coole prof. Maar is die zó cool dat hij/zij een [...]

26/12/2015

Bloktip: De planning

1-     Maak een lijst op met de taken die je de volgende drie weken moet uitvoeren. [...]

26/12/2015

Meest gelezen in 2015, plaats 8: Studiekeuze bepaalt of je later rijk wordt

Uit een onderzoek van een Brits bedrijf dat bekijkt hoeveel individuen en bedrijven zouden kunnen verdienen, [...]

24/12/2015