Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat als… je Tinderprofiel de waarheid vertelde

Jezelf verkopen in een datingprofiel is makkelijk. Maar ook misleidend, vindt de 24-jarige Belgische [...]

31/07/2015

Stagiair neemt wraak voor ***taakjes

Stagiairs en jobstudenten krijgen soms echte ***taken op hun bord. De meeste gehoorzamen, al dan niet [...]

30/07/2015

Vijf goede redenen waarom je meer middagdutjes moet doen

Een klein dutje kan o zo deugd doen, ook al durft men wel eens zeggen dat zulke powernaps je net veel [...]

29/07/2015