Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student verzamelt topreisdeals op Facebookpagina

Jeroen Beysens, een 20-jarige student Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Antwerpse universiteit, [...]

14/07/2015

Wat elke student op zijn terras wil: de bierpaal

De 20-jarige Nederlandse student Jordy Spijker heeft een manier gevonden om altijd frisse pinten binnen [...]

12/07/2015

Student bouwt eigen luxekot om hoge huurprijs te ontlopen

Een studentenkamer huren in Amerika kost gemiddeld 720 euro per maand. ‘No way!’, dacht [...]

06/07/2015