Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vader schrijft briljant briefje om zijn kinderen te laten opruimen

We weten het, niet iedereen ruimt graag zijn kamer of de keuken op, maar voor deze vader was het stilletjesaan [...]

29/07/2015

Zo kan je 2.500 euro uit je thesis slaan

Pas afgestudeerd met een loeier van een thesis onder je arm? Een grote onderscheiding in de wacht gesleept [...]

28/07/2015

populaire jongeren hebben langer en succesvoller leven

Of je nu veel of weinig vrienden had in je tienerjaren maakt je nu niet echt veel meer uit. Verkeerd [...]

28/07/2015