Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Argentijnse studenten krijgen live pornoshow te zien tijdens les

Vorige week woensdag kregen studenten aan de universiteit van Buenos Aires in Argentinië een les [...]

06/07/2015

Studenten verdienen dagelijks 12.000 dollar met virtuele wapendesigns

In plaats van zoals iedere andere student ’s zomers een vakantiejob te doen, hebben studenten [...]

05/07/2015

Student geeft tienduizend dollar aan wie hem een lief kan vinden

Het is niet altijd even simpel om een goed lief te vinden, en al zeker niet voor de Amerikaanse student [...]

04/07/2015