Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit heeft honden voor studenten met examenstress

De blokperiode komt eraan, wat wil zeggen dat het merendeel van de studenten opnieuw enkele weken zal [...]

15/04/2015

Vader bedenkt originele manier om dochter te motiveren

Je wiskundehuiswerk maken en ondertussen actief zijn op alle sociale-mediaplatformen? Geen goede combinatie. [...]

15/04/2015

Student helpt oud vrouwtje en krijgt parkeerboete in ruil

Laat ze nog maar eens zeggen dat de jeugd niet behulpzaam is en geen zorg draagt voor de oudere generatie. [...]

14/04/2015