Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten betrapt met meer dan 1800 blikjes bier

Iedere student drinkt al graag eens een pintje om zijn vakantie goed in te zetten. Je snelt naar de [...]

09/04/2015

Nooit meer je trein missen!

Iedere dag diezelfde stress en zweetuitbarstingen terwijl je hoopt je trein of bus te halen. Helaas zie [...]

09/04/2015

Student verdient bijna 20.000 euro per week

Voor sommige studenten betekent verder studeren een hoge schuld opbouwen. Voor Richard Wilson uit Ierland [...]

08/04/2015