Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student riskeert celstraf voor ‘onschuldige’ grap

Vaak hoor je leraars zeggen dat de jeugd van tegenwoordig op school niet meer te genieten is. In het [...]

14/04/2015

Student eist 9500 euro voor studievertraging

Iedere zomer staat er voor je alweer een lange rij wachtenden aan het secretariaat of kruip je weer [...]

14/04/2015

Op kot bij oma en opa?

Inschrijvingsgeld, dure schoolboeken en dan nog eens een kot erbovenop? Voor veel studenten is dat een [...]

13/04/2015