Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Weg met de illusie dat friends with benefits werkt

Geen goed nieuws voor studenten die kiezen voor een vriendschap met seks omdat ze het te druk hebben [...]

12/04/2015

Student schrijft meest originele gedicht ooit

Gedichten schrijven is een kunst die niet voor iedereen is weggelegd. Je zit uren op je blad te staren [...]

11/04/2015

Student steelt topje van berg

Altijd al eens het topje van een berg willen zien? Door een Nederlandse student is dat nu mogelijk. [...]

11/04/2015