Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student maakt eigen Batmanpak

Jongens en superhelden, het lijkt wel de perfecte match. Een 21-jarige student ‘industrial design’ [...]

13/04/2015

Uitstelgedrag niet enkel slecht voor je werk, maar ook voor je gezondheid

Iedereen stelt wel eens een lastige taak of schoolopdracht uit om een fris pintje te gaan drinken op [...]

13/04/2015

Studenten ontwikkelen app om elkaar uit te dagen voor goed doel

Velen onder ons gooiden vorig jaar een emmer ijskoud water over ons hoofd om geld in te zamelen voor [...]

12/04/2015