Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Profs buizen zelf voor examen

Sommige professoren geven les in een vreemde taal, zonder dat ze die goed beheersen. De studenten ergeren [...]

20/02/2015

Eurobiljetten krijgen een fris jasje

Zie jij jezelf al met deze eurobiljetten afrekenen aan de kassa in de winkel? Misschien niet meteen, [...]

19/02/2015

Einde van Cara Pils nabij?

Supermarkt Colruyt wil zijn goedkope pintjes onder de naam Cara Pils de nieuwe naam Everyday Pils geven, [...]

19/02/2015