Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student Kick-Off pakt volgende editie anders aan

Wie vrienden kent die achter de bar stonden tijdens Student Kick-Off, het jaarlijks evenement dat aan [...]

18/02/2015

Wetenschappelijk excuus voor laatkomers

Erger je je mateloos aan laatkomers die in de aula na de start van de les binnenkomen? Of ben jij eerder [...]

18/02/2015

Zo rijd je je autobanden niet aan flarden

Als het gaat over auto-onderhoud, denken de meeste chauffeurs in de eerste plaats aan de motor. Maar [...]

18/02/2015