Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo kinky zijn we in de slaapkamer

Datingsite Twoo.com vond het hoog tijd om te ontdekken hoe ondeugend we nu eigenlijk zijn tussen de [...]

12/02/2015

Openingszinnen: de succesformule ontleed

Brits relatie-experte Jean Smith onthult in haar boek over de kunst van het flirten de meest succesvolle [...]

11/02/2015

Drink je slank met… wijn!

De excuses om elke dag een glaasje wijn te consumeren vliegen je tegenwoordig om te oren. En wij geven [...]

11/02/2015