Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Creatieve student probeert docent te slim af te zijn

Er wordt wel vaker onderling gestreden in de klas om het origineelste antwoord neer te pennen op een [...]

16/02/2015

Pornofilm speelt zich af op Antwerpse universiteit

Enkele Nederlanders draaiden een pornofilm waarin een campus van Antwerpse universiteit als setting [...]

16/02/2015

Nieuw bij het Leuvense nachtleven: Barcode

Leuven zou Leuven niet zijn als de cafeetjes niet elke doordeweekse avond vol zouden lopen met studenten, [...]

15/02/2015