Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Negen Belgische teams aan startlijn eco-race

Op 16 mei gaat in Rotterdam voor de dertigste keer de Shell eco-marathon van start: zo’n drieduizend [...]

13/05/2014

650 extra weekendplaatsen voor Gentse studenten

Goed nieuws voor de Gentse studenten die thuis of op kot te snel afgeleid zijn en dus liever elders [...]

13/05/2014

Het asfalt, de gashendel en de horizon

Pure bikerromantiek, dat is wat Meindert Peirens drijft om zijn motorrijbewijs te halen. Er was bij hem [...]

13/05/2014