Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studeren in het groen: WILRIJK

De steden van ons land worden overspoeld door studenten, en dat is een van de redenen waarom het er dag [...]

10/05/2014

Renault Twingo

Het regent kleine auto’s in Frankrijk, want ook Renault komt met een opvolger van zijn beroemde [...]

09/05/2014

Studente weigert bod van 578.000 euro voor maagdelijkheid

Eerst je maagdelijkheid aanbieden via het internet om het vervolgens na een bod van 578.000 euro opnieuw [...]

09/05/2014