Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Geen oren naar protest van buren tegen Kotville

Niet alleen boze buren in Tomorrowland, maar ook in Brugge. De Brugse buurtbewoners hadden een beroepsschrift [...]

09/05/2014

Eucerin lanceert Onder de Douche Bodylotion

Heb je last van een droge huid maar vind je de tijd niet om je dagelijks met een bodylotion in te smeren? [...]

09/05/2014

Barefoot and the shoes winnen Student Rock Rally

Voor de eerste keer in acht jaar waren jury en publiek het eens over de winnaar van de Student Rock [...]

08/05/2014