Image
29/06/2012

Ray-Ban rijft twee internationale prijzen binnen

 


 

Het hippe zonnebrillenmerk Ray-Ban is in Cannes in de prijzen gevallen. De Ray-Ban Legends-campagne won op het Lions 59th International Festival of Creativity twee prijzen. De Gouden Leeuwen in de categorie Press Lions belonen concreet de geslaagde combinatie van kledij, schoenen en accesoires enerzijds en fotografie anderzijds. De campagne is een hommage aan 75 jaar ‘Never Hide’, het motto van het brillenmerk.
 
 (MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Slechte punten op je examen? Steek de schuld op fijn stof!

Denk niet meteen dat je dom bent als je een stomme rekenfout maakt. Niet jij, maar fijnstof ligt aan [...]

20/02/2020

Studenten hoger onderwijs verkiezen papier om te studeren

Uitgeverij VAN IN bevroeg deze maand een 300-tal studenten hoger onderwijs over hun studiemethodes. Ze [...]

18/02/2020

8 kotplanten die blijven leven

Planten op kot zijn hip. Toch is niet iedereen de beste in het verzorgen voor dat stukje natuur in je [...]

17/02/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84