Image
29/06/2012

Ray-Ban rijft twee internationale prijzen binnen

 


 

Het hippe zonnebrillenmerk Ray-Ban is in Cannes in de prijzen gevallen. De Ray-Ban Legends-campagne won op het Lions 59th International Festival of Creativity twee prijzen. De Gouden Leeuwen in de categorie Press Lions belonen concreet de geslaagde combinatie van kledij, schoenen en accesoires enerzijds en fotografie anderzijds. De campagne is een hommage aan 75 jaar ‘Never Hide’, het motto van het brillenmerk.
 
 (MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

McDonald's Antwerpen organiseert eerste McCantus

#McStudentenclub lanceerde een tijdje geleden het Facebookevenement ‘Ik ga naar de McCantus’ [...]

11/02/2020

We spelen een spel vanavond: Drinkopoly!

Wat je precies nodig hebt om Drinkopoly te spelen? Shotglaasjes, een spelbord, een boek kaarten met [...]

28/01/2020

Op verrassingstrip naar LISSABON

Een verrassingstrip boeken met Srprs.me is nog net iets avontuurlijker wanneer de Polar Vortex ijskoude [...]

27/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84